Teaházi előadás a tea és ló útjáról


Még a tea és ló útját róttam, egyre magasabbra kapaszkodva Yünnan és Kelet-Tibet hegyei között, amikor császári futár ért utol, s követi megbízást adott át, hogy ha a nagy hegyeken túl a messzi napnyugatra érek, tartsak beszámolót utamról. A megbízásnak, vagyis a Zhao Zhou teaház meghívásának engedelmeskedve e hét pénteken, március 10-én, délután 5 és 7 között tartok előadást az útról és minden másról, amiről csak kérdeznek majd. A színhely a teaház budapesti, Lánchíd utca 5. szám alatti boltja, ahol azonban korlátozott a hely, úgyhogy a teaház „events”-honlapján, a március 10-i esemény mellett regisztrálni kell rá. Aki már nem fér be, azok számára hamarosan törzshelyünkön, a Selfie-ben is tartok előadást és útelőkészítőt novemberi dél-kínai utunkra.

3 megjegyzés:

Petrus Augustinus írta...

Hát én már csak a waiting list-re kerültem rá, az azt jelenti akkor, hogy lemaradtam?

Studiolum írta...

Hát szerintem PC-nyelven azt. De ne búsulj, április végén tartok a Selfie-ben ennél részletesebb beszámolót és útelőkészítő előadást is Dél-Kínáról.

Petrus Augustinus írta...

Nagyon jó, már nagyon várom!